czwartek, 31 października 2013

Słoneczne włosy... be słońca :)

Witam was cieplutko.

W pierwszym wpisie po przerwie chciałabym wam opowiedzieć co nieco o mojej historii z rozjaśnianiem włosów. Jak niektóre z was już wiedzą od zawsze mam naturalny kolor włosów, nigdy ich nie farbowałam.

We wrześniu, jakoś pod koniec, po długich tygodniach rozmyśleń i czytania wszelakich opinii zdecydowałam się na ten krok. Korzystając z promocji w Rossmannie zakupiłam polecany, kochany i nienawidzony produkt Johna Frieda Sheer Blonde Go Blonder




I podsumowując...

Efekt zauważyłam już po 3 użyciu ale...

- Włosy należało  i wysuszyć i wyprostować, co w mojej sytuacji wiązało się wewnętrznym krzykiem bólu moich włosów.

- Efekt jest nieodwracalny, także podjęcie owej decyzji musi być kompletnie świadome!!!

- Trzeba brać pod uwagę konieczność robienia odrostów ( które u mnie pojawiły się po 3 tyg. co uważam za i tak dobry rezultat :) )

- Wzmożone wypadanie włosów.

+ Bardzo przyjemny zapach

+ Mimo prostowania i suszenia włosy były dość miękkie.

+ Efekt jest naprawdę cudowny, włosy wyglądają naturalnie, tak jakby rozjaśniło je słoneczko

Gdyby nie fakt, że cena owego produktu bez promocji potrafi sięgać nawet 40zł za 100ml płynu, życie byłoby piękne. A tak pozostaje płacić i płakać...

Słyszałam opinie, że produkt nie działa na brązowych włosach. Słyszałyście coś o tym?
Alex xox

27 komentarzy:

  1. Kochana nominuję cię do Tag-a: Liebster Blog wiecej informacji tu:mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/11/lady-in-red-reverence-de-bastien-no13.html

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) Nominuję Cię do tagu Liebster Blog Award...

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie cena bez promocji to zdecydowanie za wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat prawda, bez promocji to jest zdzierstwo ale trzeba się czaić :)

      Usuń
  4. Hi webmaster, thnxx for providing this unique post. I found it brilliant. Take care,
    jeux de foot 3d

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam ich odżywki do włosów blond (chociaż jestem ruda:) ) i generalnie nie widzę żadnej różnicy... a fakt... produkty johna są niestety drogie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena faktycznie wysoka. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam i kupuje co jakis czas - jak sie go stosuje ostroznie to krzywdy nie zrobi :))
    u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam cię na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, zerknij w wolnej chwili na polskie kosmetyki ekologiczne LillaMai. Spróbuj, przetestuj i daj znać czy Ci odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  11. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  12. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    CARA PENGOBATAN PENYAKIT
    OBAT HERBAL AMPUH
    CIRI-CIRI PENYAKIT
    PANTANGAN PENYAKIT
    GEJALA PENYAKIT

    OdpowiedzUsuń
  13. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet
    Obat Pemutih Badan dan wajah yang permanen

    OdpowiedzUsuń
  14. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  15. Dị nnọọ mma isiokwu a enyi, ọ ga-aka mma ma ọ bụrụ na okwu ikpeazụ ahụ plus ubiere maka iru ala na-eru ná nkwubi. -anọgide na ekele mkpọtụ si ụlọ ahịa zahra herbal pụrụ ịdabere na kasị ibu Indonesia maka gị blog (ịga nke ọma) bụ mgbe ihe ịga nke ọma
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  16. መረጃ በጣም ጠቃሚ ነው, የእኔ እውቀት እያደገ. የጤና ለ በተመለከተ. የእኔ ድር ጣቢያ ይጎብኙ እንዳትረሳ >>> Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    Obat Herbal Ejakulasi Dini Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń