sobota, 6 października 2012

Nowy sezon, nowa szansa

Witam was cieplutko.!

Choć pogoda nie nastraja nas do podjęcia nowych wyzwań, robi się coraz zimniej i ciemniej na zewnątrz, ja wbrew wszystkiemu zdecydowałam się na kilka zmian. Pierwsze czego mam zamiar się złapać, to nowy pomysł na pielęgnacje włosów. Za każdym razem kiedy tylko mam taką możliwość,mówię o tym jak bardzo mi na nich zależy. Czytacie o tym jak bardzo bym już chciała żeby były długie i zadbane. Wciąż rosną, i choć wiele osób już mówi, że są dość długie, to dla mnie to wciąż za mało. :)

Spędziłam ostatnio kilka bezcennych godzin szperając w różnych artykułach i wyszukałam naturalną propozycję dla mnie. W którejś z gazet, prawdopodobnie w Urodzie, przeczytałam, że kosmetyki z firmy Alterra, nie dość, że posiadają naturalny skład, to dodatkowo poprawiają strukturę włosa, sprawiając, że stają się mocniejsze, zdrowsze, bardziej miękkie. Nie byłabym sobą gdybym nie chciała tego sprawdzić. :) Jeszcze wczoraj po zajęciach, skoczyłam do najbliższego Rossmanna w okolicy w celu przestudiowania wszystkich etykietek produktów do pielęgnacji włosów tej firmy.  Zdecydowałam się w końcu na zestaw z wyciągiem z Granata i Aloesu.




Zapach jest naprawdę świetny. Mi szczególnie kojarzy się z marmoladą różaną, choć to tylko moje odczucie:) Jeszcze nie mogę nic na ich temat powiedzieć, wczoraj pierwszy raz ich użyłam. Mam nadzieję, że już wkrótce przekonam się czy warto było w ogóle zmieniać pielęgnacje moich włosów.

A wy używałyście już tych specyfików.? Jakie były wasze wrażenia.?

Alex

4 komentarze:

  1. Ja miałam tą odżywkę i zauważyłam po niej żadnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. बहुत अच्छा लेख एक दोस्त है, यह बेहतर होगा अगर पिछले बयान प्लस निष्कर्ष ड्राइंग में आसानी के लिए निष्कर्ष। संबंध जारी रखने के लिए दुकान ज़हरा हर्बल विश्वसनीय और इंडोनेशिया में सबसे बड़ा अपने ब्लॉग (सफलता) के लिए शोर से हमेशा सफल होता है
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń