niedziela, 7 października 2012

Leniwa niedziela z Alex

Witam was cieplutko.!

Mimo, że dziś kolejny chłodny i deszczowy dzień, postanowiłam coś dziś zrobić zamiast spędzić cały dzień w domku.! Wiele z was pewnie wie, że mieszka na obrzeżach Gdańska, w okolicach centrum handlowego Fashion House. Tak więc właśnie tam udałam się dziś na zakupy. Wielkie wyprzedaże wszędzie.! Ludzi od groma, aż ciężko było się przepchać. Większość czasu spędziłam w sklepach z ubraniami, ale zaszłam również do Almi Decor. Od dłuższego czasu szukam jakiegoś oryginalnego zegara do mojego małego królestwa i nie mogę się na nic zdecydować, z resztą po dzisiejszym dniu znów mam dylemat.




Mimo ogromnych przecen na nic się nie zdecydowałam. :(

Zaatakowałam jednak inne sklepy i tu wyszłam zwycięsko. Od początku września marudzę, że nie mam kurtki na jesień, że te, które już mi się ewentualnie spodobają są strasznie drogie, a tu dla całkowity szok. Wyszukałam akurat to czego chciałam a dodatkowo kupiłam czape na chłodniejsze dni. :) 
Przyznam, że cena była bardzo okazyjna. Przecena z 299.90zł na 119.90zł 

Dodatkowa promocja, to czpencja, za którą wydałam jedynie 1zł

Teraz będę poszukiwać ciemno brązowego komina i będę uważała mój strój za całkowicie udany. :)

Po powrocie jak zawsze zanurzyłam się w lekturze moich pisemek, i chyba właśnie tak spędzę resztę dnia...




...Bo... jeśli mam być szczera... to takie pejzaże nie wyciągną mnie z domu... wole ciepłą kawusię, kocyk, świece, dobrą muzykę i swój domek. :)




A wy jak spędzacie niedzielne popołudnie.?

Alex.

7 komentarzy:

  1. wczoraj byłam również w Almi Decor. I też zwróciłam uwagę na zegary, może widziałaś takiego ogromnego, okrągłego. Bardzo mi się spodobał. Te też są ładne:) Fajny sklep jednak ceny dość wysokie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja. Zwróciłam uwagę na te ogromniaste, ale są zbyt duże. Szukam raczej czegoś takiego, jak na zdjęciach. Mam wiele dodatków z Almi w domu ale jeśli chodzi o ceny... to racja.. są zbyt wysokie.

      Usuń
  2. świetne kominy mają w Croppie. Przyznaję, że brązowych nie widziałam, ale może są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam będąc na tych zakupach brązowy komin właśnie, ale niestety i tak nie miałam już możliwości zakupu. :( Będę jeszcze szukać, może znajdę coś w H&M

      Usuń
  3. Hejka zapraszam do zabawy maseczkowej:-) Otagowałam Cię na moim blogu http://towarzysko-kosmetycznie.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog :) dodaje do ulubionych :) Zapraszam na mojego bloga :) polub, skomentuj, odwdzięcz się :) Zapraszam :) to dla mnie bardzo ważne :) http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Very good article a friend, it would be better if the last statement plus conclusions for ease in drawing conclusions. continue regards the noise from the store zahra herbal reliable and largest in Indonesia for your blog (success) is always successful
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń