wtorek, 28 sierpnia 2012

W końcu coś mogę wam o nim powiedzieć :)

Witam was cieplutko.!

Moje drogie czytelniczki. Na samym początku chciałabym się was spytać czy chcecie abym dalej nagrywała filmiki na YT, ponieważ żadna z was nie dała mi żadnej opinii. Nie jestem przekonana, czy w ogóle ma to sens i czy oglądacie, więc jeśli mogłabym was prosić o jakieś opinie, to będę bardzo bardzo wdzięczna.

Ale nie o tym chciałam pisać. Dziś recenzja, na którą sama dość długo czekałam. Dopiero teraz udało mi się wykończyć ten produkt, choć miałam go od końcówki czerwca. Jest to krem firmy Ava dla cery tłustej i mieszanej z zielonej herbaty z dodatkiem koenzymu Q10+R.

Krem ma bardzo lekką konsystencję, dobrze się wchłania, pozostawiając naszą skórę miękką, nawilżoną a jednocześnie dość matową dzięki wyciągowi z zielonej herbaty. Jak dobrze już wiadomo zielona herbata skutecznie wymiata wolne rodniki oraz zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu, za to koenzym Q10 sprawia, że skóra staje się bardziej elastyczna.

Sam produkt ma śliczny herbaciany zapach, choć jeśli chodzi o mnie nie spełnił wszystkich warunków "idealnego kremu". Producent zapewnia nas, że jego produkt idealnie nadaje się pod makijaż oraz, że zapewnia matową cerę przez długie godziny. Owszem, jeśli chodzi o makijaż, to nie jest aż tak najgorzej, bo nic z nas nie spływa a skóra jest chroniona. Za to już po paru godzinach świecimy się jak choinka.

Nie wiem jak to działa, bo kiedy nie miałam ani grama podkładu czy pudru na sobie, efekt ten się nie pojawiał. Może to kwestia moich mazideł a może cery, ale byłam bardzo niezadowolona z tego faktu.

Innych minusów nie znalazłam, bo krem ogólnie jest naprawdę dobry. Cera była po nim naprawdę bardzo zadbana i wyglądała bardzo zdrowo, do tego stopnia, że niektórzy pytali jak ja to robię, i jakiego podkładu używam bo jest świetny, mimo, że nie używałam żadnego :)




A wy.? Stosowałyście ten kremik.? Jeśli tak, to jak wam się sprawdził.?
Alex

2 komentarze:

  1. Wydaje się być dość dobry, więc go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń