środa, 1 sierpnia 2012

Łopian lekarstwem na porost włosów.?

Witam was cieplutko.!

Jeszcze przed wakacjami zrobiłam małe kosmetyczne zakupy, i przyznam szczerze, że dłuższą chwilę spędziłam jak zwykle przy dziale z kosmetykami przeznaczonymi do pielęgnacji włosów. Od dawna poszukiwałam czegoś, co w łatwy i mało inwazyjny sposób wspomoże moje włosy w szybszym rośnięciu, czegoś dość naturalnego, co nie obciążało i nie wysuszało moich włosów.

Właśnie w ten sposób znalazłam olejek łopianowy z czerwoną papryką z firmy Green Pharmacy. Po przeczytaniu etykiety na odwrocie byłam bardzo zaciekawiona jak będzie działał. Sposób użycia jest naprawdę banalny, wystarczy lekko rozgrzać go w dłoniach i wetrzeć w skórę głowy. Powinno stosować się go 2 razy w tygodniu, aby zauważyć zadowalające efekty. Rzeczywiście, moje włosy stały się dłuższe, nawilżone i jeszcze bardziej lśniące niż wcześniej.

Jest jednak jeden minus. Po normalnym olejowaniu włosów wystarczą 2 mycia by włosy nie były tłuste. Po olejku łopianowym trzeba umyć je 3-4 razy. Ale myślę, że to niewielka cena za świetne efekty, dodatkowo myślę, że wakacje to najlepszy czas na takie zabiegi, gdzie słońce mocno wysusza nasze włosy.

Nie jestem pewna, czy zakupię sobie kolejny flakonik tego produktu. Ciągłe uczucie przetłuszczenia włosów nie należy do najlepszych odczuć. Cena produktu nie jest może wysoka patrząc na wydajność, bo to jedyne 7 zł.

Czy któraś z was próbowała już tego łopianowego lekarstwa na porost włosów.?

Alex.

5 komentarzy:

  1. oo nie słyszałam o tym olejku jeszcze :)

    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również o nim nie słyszałam, czekam na opisane efekty!


    Obserwuję i zapraszam do siebie, jestem tu nowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tu nowa, i również obserwuje :)

      Usuń
  3. oooo ciekawy blog:)
    obserwuje:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń