sobota, 18 sierpnia 2012

Mały prezent

Witam was cieplutko.

Przepraszam, że tak dawno dodałam ostatni wpis, ale niestety mam ostatnio wiele zajęć i niestety zbyt mało czasu. Obiecuję jednak poprawę, oraz częste zamieszczanie wpisów i filmików. :)


Dziś chcę ocenić produkt z firmy The Color Workshop, który dostałam w prezencie od mojej siostry. Kuferek składa się z trzech pięterek, a na każdym z nich znajduję się coś innego. 








 
Błyszczyki w różnych odcieniach 

Cienie do powiek w chłodnych, jesiennych odcieniach.

Brązer, róź i puder.

Cały zestaw spełnia się najbardziej w torebce, w chwilach kiedy chcemy szybko poprawić swój wygląd. Kosmetyki nie są może najlepszej jakości ale dają radę. Osobiście nie jestem zwolenniczką ostrych makijaży, więc jak na razie nie spełnia on zbyt dużej roli w codziennym użytkowaniu. Mam nadzieję, że większe zastosowanie znajdzie jesienią. Cienie dość długo trzymają się na powiekach, tak jak i błyszczyki na ustach. Jedyny problem jaki zaobserwowałam, to zbyt intensywne kolory różu i brązera.

Używałyście już kosmetyki tej firmy.? Jeśli tak, to czy wam się sprawdziły.?

Alex.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz