wtorek, 7 sierpnia 2012

Biżuteria jak z salonu każdego dnia.

Witam was cieplutko.

Każda z nas chce każdego dnia błyszczeć i zachwycać. Co robimy żeby zwracać na siebie uwagą.? Starannie nałożony makijaż, diety, zdrowy tryb życia, modne ubrania, dodatki. Zajmijmy się dziś tym ostatnim. Biżuteria, bo o nią właśnie chodzi, wymaga specjalnej pielęgnacji. Warto inwestować w nieco droższą, by mogła służyć nam dłużej. Kupujcie rzeczy, które będą ponad czasowe, tak abyście mogły cieszyć się nimi nawet za 10 lat. Oczywiście nie chcę was zniechęcać do kupowania dodatków w sieciówkach typu H&M czy SIX, sama często tam zaglądam.

Dziś chcę skupić się jednak nad biżuterią złotą i srebrną. Jak o nią dbacie.? Jak ją czyścicie, w tych trudno dostępnych zakamarkach.?
Na święta robiłam troszeczkę większe zakupy jubilerskie a przy okazji rozmowy z panią ekspedientką dowiedziałam się o płynie do czyszczenia biżuterii. Do tej pory moją srebrną biżuterię czyściłam pastą do zębów a złotą po prostu wrzucałam do perfum na kilka godzin. Nigdy jednak nie byłam dostatecznie zadowolona z rezultatów. Wraz z zakupem preparatu do czyszczenia biżuterii wszystko się zmieniło. Rzeczy wymagające większego czyszczenia wrzucam do preparatu na 8 minut, te które nie potrzebują aż tak długiej kąpieli, na 4 minuty. Po wyjęciu trzeba pamiętać aby dokładnie wypłukać nasze świecidełka pod bieżącą wodą. I gotowe :)

Płyn znajduje się w specjalnym pojemniczku wielokrotnego użytku. Ważne jest, aby pamiętać o tym, że płynu się nie wylewa, nie rozcieńcza a nasze ukochane dodatki można wrzucać wielokrotnie. Dopiero gdy zauważymy, że przestaje czyścić, to informacja dla nas, że czas najwyższy zakupić kolejne opakowanie, które kosztuje zaledwie 20zł. Rezultaty są naprawdę zaskakujące. Nawet stare dodatki odzyskują błysk, jakby dopiero zostały kupione. Gorąco polecam ten produkt.!






A jak wy dbacie o swoje skarby.?
Alex.

4 komentarze:

  1. przede wszystkim każda sztuka spoczywa w osobnym woreczku strunowym bez dostępu powietrza. gdy najdzie jakiś nalot wystarczy, że przeczyszczę biżuterię szmatką do srebra (złota nie noszę)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czyszczę w paście do zębów...po jakichkolwiek zabrudzeniach nie ma śladu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja srebro czyszczę sodą, takim suchym proszkiem, srebro ładnie się błyszczy a wszystkie zanieczyszczenia znikają.

    obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że chyba jestem leniwa i naprawdę o wiele bardziej wolę wrzucić na chwilę moją biżuterię do tego preparatu, żeby zrobił wszystko za mnie .:)

      Usuń