czwartek, 21 czerwca 2012

Witamina na dzień dobry.

Witam was cieplutko.

Zbliżają się ciepłe dni, a co za tym idzie, zwiększają się możliwości kulinarne. Zaczynają pojawiać się warzywa i  owoce typowo sezonowe. Czas to wykorzystać.!

Dziś proponuje wam moją odmianę lekkiego śniadania ale dającego energię na cały dzień.
Tosty francuskie w trochę innej odsłonie.

Potrzebne będzie nam: Trochę szczypiorku, kromka chleba (pełnoziarnistego lub zwykłego), jajko, pomidor i szczypta soli.

Roztrzepujemy jajko, dodajemy szczyptę soli i maczamy w nim kromkę chleba z obu stron.














Rozgrzewamy patelnie i bez zbędnego tłuszczu kładziemy kromkę.

A w między czasie...

Myjemy pomidorka i kroimy go wedle uznania. Ja proponuje na ćwiartki.













W czasie kiedy nasz tost jest już prawie gotowy...

Kroimy dość drobno szczypiorek.


 Całość przekładamy na talerz, ozdabiamy i... to wszystko .!

Ja jeszcze dzień wcześniej przygotowałam koktajl z truskawek, który genialnie dopełnia całości.


Mam nadzieję, że  pomysł na wiosenno-letnie śniadanie przypadł wam do gustu.

Dobrego Dnia życzy Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz