środa, 20 czerwca 2012

Na pomoc! Ratunku! Aua!

Witam was cieplutko. 

Czy też zmagacie się z problemem plączących się włosów.? Czy na samą myśl o czesaniu przechodzi was dreszczyk.? Moje włosy nie należą do najprostszych do rozczesywania, z faktu iż są falowane. Złamałam na nich nie jeden grzebień, pozostawiając na mojej głowie wielki kołtun. 

Lecz nagle odnalazłam coś co diametralnie odmieniło moje życie i właśnie o tym chcę wam dziś opowiedzieć. Fenomenalny produkt, którym jest Tangle Teezer. Może szybko wyjaśnię czym jest Tangle Teezer.  Rewolucyjna szczotka do włosów, która łatwo, delikatnie, a co najważniejsze, bezboleśnie pozbywa się splątanych włosów. Wydaje się to być niemożliwe, a jednak. Tangle Teezer  posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Polecany jest głównie do włosów zniszczonych koloryzacjami lub ogólnie zniszczonych, przedłużanych a także dla dzieci, które nie lubią efektu "ciągnięcia" za włosy. Sprawdza się  doskonale również do masaży skóry głowy, co pobudza cebulki włosów do wzrostu. 

A teraz trochę historii powstania tego produktu.
Twórca i pomysłodawca, Shaun Pulfrey, zgłosił się z pomysłem innowacyjnego produktu do programu "Dragon's Den", to jest brytyjski odpowiednik "Jak zostać milionerem", i co najśmieszniejsze, odrzucono jego pomysł, stwierdzając, że sprzedaż szczotki jest całkowicie nieopłacalna. Shaun P. był o tyle zawzięty, że kilka miesięcy później,  kiedy niepochlebnie skrytykowano jego produkt, zebrał potrzebne mu fundusze i utworzył firmę, która w chwili obecnej znana jest na całym świecie a jej obecną wartość liczy się w setkach tysięcy a nawet milionach funtów. 

 Kilka słów na zakończenie.
Podsumowując, polecam tę szczotkę wszystkim, bez żadnego większego klasyfikowania, bo uważam, że każda z was byłaby zadowolona z tego produktu. Ja swojego używam już od naprawdę długiego czasu i jestem super zadowolona z rezultatów. Włosy wypadają w mniejszej ilości niż kiedyś, są lśniące, wygładzone a rozczesywanie nie sprawia mi już problemu. Jedynym minusikiem może być cena. Obecnie kosztuje 55zł w zależności, czy płacimy przelewem czy przy odbiorze ta cena oczywiście się zmienia. 

Jeżeli będziecie miały jeszcze jakieś pytania odnośnie Tangle Teezer'a to zachęcam do pisania, odpowiem na każde. :) 

Pozdrawiam serdecznie Alex


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz